• Veliki kozjak and Lubenovac

• Krupa Canyon

below Ravni Golubić
prev next

Ruta: Caffe bar "Zelena dolina" -> Gornja Bačuga (Prečanice)  -> Drveni vidikovac -> Pl. dom Matija Filjak

Duljina puta: 2:00 h / 5,5 km     Uspona: 325 m;   Najviša visina: 415 m;   Visina ishodišta: 150 m

Težina: Kondicijski: 🥾⚪⚪⚪;  Tehnički: lagano

Ukratko: Lijep prilaz uz Petrinjčicu i sada već nevidljivu prugu Caprag - Karlovac.

Opis rute:

• Krenemo cestom prema G. Bačugi, prijeđemo Petrinjčicu, te poslije mosta skrenemo desno, te nastavimo desnim rubom moto-kross staze. Dvadesetak metara prije kraj staze skrenemo lijevo u šumu, te putem uz potok Petrinjčicu idemo nizvodno, a zatim preko željezničkog nasipa klancem uz potok prema Gornjoj Bačugi, zaseoku Prečanice. Dalje, pokraj seoskog vodovoda i groblja prema ulazu u kestenovu šumu.
  • Po izlasku iz šume i voćnjaka, na raskršću skrenuti desno, pa kod nasada kestena lijevo, te ubrzo opet lijevo i preko livade do vidikovca na Putu kestena. Od Vidikovca i nadstrešnice još 15 min do doma.

Zemljovidi:

NAPOMENE

• Dionicu od motela "Zelena dolina" do šume trasirao je i opisao Ivica Šustić.